چرخش روزگار بر اندیشه هوشیار زنگ بیداریست!

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

گزارش تصویری روز عاشورا

دهه اول محرم تمام شد. به همان سادگی چند کلمه ای که گفته شد. چه ماند؟ هیچ! در حقیقت امسال التپه، بدتر از هر سالی بود که در ذهن می آید. مصلحت شخصی همچنان بر مصحلت تمام روستا می چربد. دردناک ترین بخش آن هم توهین به شعور یک روستا بود که البته دمی هم بر نیامد. اینجا التپه است و به سبک و سیاق همان روزهای تاریک اداره می شود. مردم تنها یک برد تبلیغاتی و یک شعار دلنشین و یک دروغ تب دار برای روزهای خاص هستند. وگرنه چیزی به اسم مردم و ملت در لحظه های سرخوشی وجود ندارد. 

 

ده سال است که برای محرم می نویسم. چه شد؟ باز هم هیچ! در حقیقت آن لایه مفخم و مفخر اصلا تره هم برای ما که هیچ، برای هیچ کسی خرد نمی کند. مشکل ماییم! باور بفرمایید، مشکل ماییم که آزموده را هزار بار می آزماییم! مشکل ماییم که یک مشت کاسب کار و منفعت طلب را گذاشته ایم رئیس و همه کاره خودمان و بعد هم پشت سر آسمان و زمین را یکی می کنیم. 

 

دعوت هستید به گزارش تصویری از روز عاشورای امسال ... 


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
قاسم قاسمی

گزارش تصویری روز تاسوعا

قرار این رفتن را خیلی وقت پیش ها گذاشته بودم. نمی شد اما، هر بار که قصد آن را داشتم، اتفاقی، مشغله ی، دغدغه ای پیش می آمد که امانم نمی داد. این بار اما پی کسی نرفتم، خودم را گرفتم و رفتم. آن تن رنجور و خسته را کشان کشان از میان حسین حسین اهل ده رها کردم. دلم آن بالاها بود، پی سادگی شاید! 

 

روز تاسوعا را مهمان امام زاده روستای شیرداری بودم. عکس ها آنقدر گویا هستند که نیازی به کلمات نیست. دعوت هستید به یک گزارش تصویری ناب از مردم خوب منطقه هزار جریب بهشهر!


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
قاسم قاسمی